phoneKONTAKTINFORMĀCIJA TALSOSshadow

Reģistratūraphone632 59997

Speciālistu pieņemšanas laiki

USG kabinets

Traumpunktsphone632 23350

 

Dzemdību nodaļa phone636 24404
(Ventspilī)

 

Uzticības tālrunisphone636 20945
  

Bez iepriekšēja saskaņojuma ar slimnīcas vadību SIA “Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca”  filmēt, fotografēt un veikt audio ierakstus slimnīcas telpās un teritorijā  ir aizliegts. Slimnīcas ēkās un teritorijā Ventspilī un Talsos izvietotas atbilstošas aizlieguma zīmes. Ierobežojumi noteikti nolūkā aizsargāt pacientu, apmeklētāju un darbinieku sensitīvo informāciju. 

Biežāk uzdotie jautājumi

Jautājums:

Kas man jāņem līdzi iestājoties slimnīcā?

Atbilde:

Ierodoties uz ārstēšanos stacionārā, pacientam jāņem līdzi:

  • pase;
  • nauda paredzamajiem pacienta maksājumiem;
  • personīgās higiēnas piederumi (zobu birste, zobu pasta, ziepes, tualetes papīrs, 2 dvieļi, sievietēm – higiēniskās paketes);
  • istabas čības;
  • krekls vai naktskrekls;
  • halāts vai pidžama;
  • krūze, karote, dakšiņa.

Jautājums:

Kādēļ uzņemšanas nodaļā nākas gaidīt rindā?

Atbilde:

SIA „Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca” sniedz diennakts neatliekamo medicīnisko palīdzību visiem pacientiem ar akūtu saslimšanu vai traumu. Lai sniegtu efektīvu palīdzību, uzņemšanas nodaļā tiek izvērtēts pacienta veselības stāvokļa smagums. Primāri palīdzība tiek sniegta tiem pacientiem, kuru dzīvībai draud briesmas, kā arī smagām traumām un saslimšanām. Gadījumos, kad pacienta dzīvība nav apdraudēta, nākas uzgaidīt ilgāk.

Jautājums:

Slimnīcā uzturas mans tuvinieks, kādos laikos es varu viņu apmeklēt?

Atbilde:

Pacientu apmeklējuma laiks noteikts no plkst. 17:00 līdz 21:00. Ar ārstējošā ārsta vai nodaļas vadītāja atļauju pacientus izņēmuma kārtā drīkst apmeklēt arī citā laikā.

Jautājums:

Kur es varu vērsties ar savu sūdzību?

Atbilde:

Visas atzinības, ierosinājumus un sūdzības varat ierakstīt sūdzību un ierosinājumu grāmatā, kas atrodas pie medicīniskās reģistratores vai ierunājiet uzticības tālrunī 636 20945.

Tāpat neskaidrību gadījumā pēc informācijas varat vērsties  uzņemšanas nodaļas reģistratūrā vai slimnīcas administrācijā katru darba dienu no plkst. 9:00 līdz 12:00 un no 13:00 līdz 16:30, tālrunis 636 22658.

Jautājums:

Kādēļ uz izmeklējumiem un konsultācijām veidojas rindas?

Atbilde:

„Ziemeļkurzemes reģionālai slimnīcai” ir noslēgts līgums ar Nacionālo veselības dienestu par valsts apmaksātu veselības pakalpojumu nodrošināšanu. Rindas garums uz valsts apmaksātu speciālista konsultāciju vai izmeklējumiem ir tieši saistīts ar valsts piešķirto finanšu apjomu. Ja pacientu skaits mēnesī, kuriem nepieciešams izmeklējums, ir lielāks par valsts apmaksāto izmeklējumu skaitu mēnesī, tad pacients uz attiecīgo izmeklējumu tiek pierakstīts tikai uz nākamo mēnesi. Tā veidojas garas gaidīšanas rindas. Ja pacients nevēlas gaidīt rindā un ir gatavs par pakalpojumu samaksāt pats, viņam tiek piedāvāta iespēja veikt šo izmeklējumu ātrāk, bet par maksu. Jāpiebilst, ka „Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīcā” ir noslēgusi līgumus ar apdrošināšanas kompānijām, tāpēc pacienti tiek apkalpoti arī ar polisēm.

Jautājums:

Pie kuriem speciālistiem pacienti var vērsties bez ģimenes ārsta nosūtījuma?

Atbilde:

„Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīcā” pacients bez ārsta nosūtījuma var vērsties pie ginekologa un oftalmologa. Tāpat nosūtījums nav nepieciešams pacientiem, kuriem nepieciešama tūlītēja palīdzība, saistībā ar akūtu traumu vai saslimšanu, kas apdraud veselību vai dzīvību.