phoneKONTAKTINFORMĀCIJA TALSOSshadow

Reģistratūraphone632 59997
Darba laiks 
(darba dienās)
08:00 - 16:30

     Speciālistu pieņemšanas laiki

      
      Fizikālās terapijas pakalpojumi

 

Laboratorijas
darba laiki   phone6632 91856

Darba dienās:07:30 - 15:30

      

Uzņemšanas nodaļaphone632 23350

Uzticības tālrunisphone636 20945
  

Bez iepriekšēja saskaņojuma ar slimnīcas vadību SIA “Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca”  filmēt, fotografēt un veikt audio ierakstus slimnīcas telpās un teritorijā  ir aizliegts. Slimnīcas ēkās un teritorijā Ventspilī un Talsos izvietotas atbilstošas aizlieguma zīmes. Ierobežojumi noteikti nolūkā aizsargāt pacientu, apmeklētāju un darbinieku sensitīvo informāciju. 

Pacientu Ombuds rīko saskarsmes semināru

Pacientu Ombuds rīko saskarsmes semināru

Pacientu Ombuda speciālisti Ziemeļkurzemes reģionālās slimnīcas medmāsām un māsu palīgiem ceturtdien, 7.aprīlī rīkoja saskarsmes semināru, lai palīdzētu veiksmīgi risināt dažādas konfliktsituācijas.

Seminārā tika apspriestas konkrētas konfliktsituācijas, noskaidrojot to rašanās cēloņus un kopā ar psihologu izrunājot veidus to risināšanā. Pacientu Ombuda valdes priekšsēdētāja Liene Šulce atklāj, ka pacientu aptauju rezultāti rāda - attieksmi pacients vērtē kā pirmo un svarīgāko saskarsmē ar mediķi. Medpersonālam ir jāmācās iejusties pacienta ādā, kuram slimība ir izjaukusi visu dzīves ritmu. Papildus spriedzi rada arī šobrīd izplatītās sociālās problēmas. Tāpēc mediķiem ir jābūt ļoti  iejūtīgiem un pacientam pacietīgi visu jāizskaidro.

Nereti ārsts domā: ko es pacientam daudz stāstīšu, viņš tāpat neko nesaprot. Taču izrunāšanās ar pacientu - tā ir labas attieksmes atslēga. Jo pacientam vairāk skaidro, jo viņš cītīgāk ievēro ārsta norādījumus. Labs savstarpējais kontakts vairo uzticēšanos ārstam, uzsver Liene Šulce.

Šādi saskarsmes semināri gan medmāsām, gan ārstiem notiks arī turpmāk.

Jau ziņojām, ka, lai uzlabotu pacientu tiesību nodrošinājumu, informētību, kā arī pacientu un ārstniecības personāla savstarpējo saskarsmi, Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca uz gadu noslēgusi sadarbības līgumu ar Pacientu Ombudu.

Sadarbības ietvaros Pacientu Ombuda pārstāvji regulāri ir sastopami Ziemeļkurzemes reģionālajā slimnīcā Ventspilī un Talsu filiālē. Speciālisti konsultē gan pacientus, gan ārstniecības iestāžu darbiniekus par tiesībām un pienākumiem veselības aprūpes sistēmā un palīdz risināt konkrētus savstarpējās komunikācijas jautājumus pacientu un mediķu vidū.

Slimnīcā ir izvietotas arī Pacientu Ombuda  pastkastītes. Ventspilī - uzņemšanas nodaļā, reģistratūrā, dzemdību nodaļā un pie bērnu nodaļas. Savukārt Talsu filiālē pie reģistratūras. Pie pastkastītēm ir izvietoti informatīvie matariāli par pacientu tiesībām un pienākumiem, kā arī sūdzību un pateicību veidlapas.

Pacientu Ombuda

Kurzemes reģiona pārstāve Iveta Ķēniņa

E-pasts:  Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

Tālr. 28646268

2011.gada 7.aprīlī