phoneKONTAKTINFORMĀCIJA TALSOSshadow

Reģistratūraphone632 59997

 

Speciālistu pieņemšanas laiki

      
      Fizikālās terapijas pakalpojumi

 

      Biežāk uzdotie jautājumi par valsts veselības apdrošināšanas iemaksām!

 

Uzņemšanas nodaļa (SMPP)                                       phone632 23350

 

Uzticības tālrunisphone636 20945
  

Bez iepriekšēja saskaņojuma ar slimnīcas vadību SIA “Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca”  filmēt, fotografēt un veikt audio ierakstus slimnīcas telpās un teritorijā  ir aizliegts. Slimnīcas ēkās un teritorijā Ventspilī un Talsos izvietotas atbilstošas aizlieguma zīmes. Ierobežojumi noteikti nolūkā aizsargāt pacientu, apmeklētāju un darbinieku sensitīvo informāciju. 

Paraksta līgumu ar Pacientu Ombudu

Paraksta līgumu ar Pacientu Ombudu

Lai uzlabotu pacientu tiesību nodrošinājumu, informētību, kā arī pacientu un ārstniecības personāla savstarpējo saskarsmi, Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca ceturtdien, 16.decembrī, parakstīja sadarbības līgumu ar Pacientu Ombudu, kas ir veselības aprūpes kvalitāti veicinoša, neatkarīga organizācija.

Pacientu Ombuds sadarbojas ar slimnīcām, konsultējot gan pacientus, gan ārstniecības iestāžu darbiniekus par tiesībām un pienākumiem veselības aprūpes sistēmā un palīdzot risināt konkrētus savstarpējās komunikācijas jautājumus pacientu un mediķu vidū.

Ziemeļkurzemes reģionālās slimnīcas valdes priekšsēdētāja Egija Siliniece ir gandarīta, ka iepriekšminēto jautājumu risināšana nonāks profesionāļu rokās, jo slimnīcai ir būtiski, lai pacienti būtu zinoši un viņu attiecības ar ārstniecības personālu būtu pozitīvas un izpratnes pilnas.

„Pacientu Ombuds Latvijā ir unikāls projekts - efektīvs instruments pacientu tiesību un kvalitatīvu veselības aprūpes pakalpojumu veicināšanai," stāsta L. Šulce un norāda, ka „daudzās valstīs līdzīgu organizāciju esamība tiek uzskatīta par vienu no laba veselības aprūpes servisa parametriem."

No janvāra, vienu dienu nedēļa Pacientu Ombuda pārstāvji būs sastopami Ziemeļkurzemes reģionālās slimnīcas Talsu filiāles telpās, lai atbildētu uz jautājumiem, dalītos ar jaunāko informāciju un ieteikumiem, kas saistīti ar veselības aprūpi. Konkrētāki pieņemšanas laiki vēl tiks precizēti, par ko informēsim pacientus un slimnīcas personālu.

Plānotas arī citas aktivitātes, tai skaitā tikšanās un semināru rīkošana pacientiem un slimnīcas personālam. Lai pateiktos par sniegto atbalstu, Pacientu Ombuds sūtīs labo vārdu vēstules tiem slimnīcas darbiniekiem, kuriem pacienti būs izteikuši pateicību. Bet gada sākumā slimnīca kopā ar Pacientu Ombudu organizēs pacientu aptauju, lai noskaidrotu pacientu viedokli par slimnīcas sniegtās medicīniskās palīdzības kvalitāti un trūkumiem, lai nepieciešamības gadījumā tos uzlabotu vai pilnveidotu.

Slimnīcā pie reģistratūras būs izvietota Pacientu Ombuda pastkastīte, pie kuras būs izvietoti informatīvie materiāli par pacientu tiesībām un pienākumiem, kā arī sūdzību un pateicību veidlapas. Lai konstruktīvi risinātu savstarpējās komunikācijas problēmas un jautājumus, kas saistīti ar veselības aprūpes kvalitāti, Pacientu Ombuds sagaida pacientu tiešu iesaistīšanos, kas veicinātu atgriezeniskās saites veidošanos jau konkrētam pacientam vai viņa tuviniekiem.

Pacientu Ombuda galvenie mērķi ir uzlabot veselības aprūpes kvalitāti, meklēt jaunus un draudzīgus risinājumus, palīdzot gan pacientiem, gan arī medicīnas personālam, lai veidotos savstarpēja uzticība, efektīva komunikācija, kā arī lai pacienti atgūtu veselību, bet mediķi savā darbā justos novērtēti.

Lai risinātu iepriekšminētās problēmas, Pacientu Ombuds aicina gan pacientus, gan ārstniecības personas aktīvi iesaistīties plānotajās informācijas aktivitātēs un dalīties ar savām problēmām, jautājumiem un ieteikumiem.

Pacientu Ombuds šobrīd jau sadarbojas ar Rīgas Austrumu slimnīcu, P.Stradiņa slimnīcu, Bērnu slimnīcu, Vidzemes slimnīcu, Rīgas 2.slimnīcu un Liepājas slimnīcu.

2010.gada 16.decembrī