phoneKontaktinformācija Ventspilīshadow

Reģistratūraphone636 24665
Darba laiks
                                    (darba dienās)
08:00 - 18:00

* Pierakstoties slimnīcas pakalpojumiem, esiet gatavi nosaukt vārdu uzvārdu, personas kodu un tālruņa numuru, lai varētu Jūs pierakstīt pakalpojumam un lai, nepieciešamības gadījumā, varētu ar Jums sazināties atkārtoti!

 

AMBULATORĀS SPECIĀLISTU KONSULTĀCIJAS UN DIAGNOSTISKIE IZMEKLĒJUMI

 

Saziņa ar Infekciju slimību nodaļu
     par Covid - 19: 25783999

 

 

Laboratorijas
darba laiki   phone636 22077

Darba dienās:07:30 - 15:30

 

Traumpunktsphone636 24721

 

Dzemdību nodaļaphone636 24404

 

Tālrunis donoriemphone 636 20947



 phoneKONTAKTINFORMĀCIJA TALSOSshadow

Reģistratūraphone632 59997*
Darba laiks 
(darba dienās)
08:00 - 16:30

*Ja neizdodas saziņa ar reģistratūru, nosūtiet kontaktinformāciju saziņai uz Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.  un Jums atzvanīsim.

 

 ** Pierakstoties slimnīcas pakalpojumiem, esiet gatavi nosaukt vārdu uzvārdu, personas kodu un tālruņa numuru, lai varētu Jūs pierakstīt pakalpojumam un lai, nepieciešamības gadījumā, varētu ar Jums sazināties atkārtoti!

 

AMBULATORĀS SPECIĀLISTU KONSULTĀCIJAS UN DIAGNOSTISKIE IZMEKLĒJUMI


Laboratorijas
darba laiki   phone632 91856

Darba dienās:07:30 - 15:30

      

Uzņemšanas nodaļaphone632 23350

  

Bez iepriekšēja saskaņojuma ar slimnīcas vadību SIA “Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca”  filmēt, fotografēt un veikt audio ierakstus slimnīcas telpās un teritorijā  ir aizliegts. Slimnīcas ēkās un teritorijā Ventspilī un Talsos izvietotas atbilstošas aizlieguma zīmes. Ierobežojumi noteikti nolūkā aizsargāt pacientu, apmeklētāju un darbinieku sensitīvo informāciju. 

Valdes loceklis - galvenais ārsts

Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970) izsludina pieteikšanos atklātam konkursam uz SIA “Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca” valdes locekļa – galvenā ārsta amatu:

Valdes locekļa – galvenā ārsta amata pienākumi:

  1. pamatdarbības nodrošināšana atbilstoši kapitālsabiedrības statūtiem;
  2. stacionārā un ambulatorā darba vadīšana un koordinēšana, to nepārtrauktas darbības nodrošināšana;
  3. Sabiedrības medicīniskā darba kvalitātes nodrošināšana, iekšējās kvalitātes kontrole un attīstība, savlaicīgas un pareizas diagnostikas un ārstniecības metožu pielietošanas nodrošināšana;
  4. esošo medicīnisko pakalpojumu attīstība un jaunu medicīnisko pakalpojumu izstrādāšana un ieviešana;
  5. pētniecības un sadarbības ar citām institūcijām izglītības un pētniecības jomā attīstīšana;
  6. pretepidēmisko pasākumu ievērošana un slimnīcas darbības nodrošināšana ārkārtas situācijās;
  7. ārstu un pacientu attiecību ētisko un morālo pamatprincipu un vērtību ievērošanas veicināšana, kā arī labvēlīga mikroklimata veidošana Sabiedrības ārstniecības nodaļās;
  8. līdzdarbība Sabiedrības medicīniskā personāla komplektēšanā un kvalifikācijas paaugstināšanas veicināšanā;
  9. līdzdarbība Sabiedrības darbības stratēģijas plānošanā, vadīšana un koordinēšanā;
  10. u.c.

Pretendentam izvirzītās prasības:

  1. atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta ceturtās daļas prasībām;
  2. nevainojama reputācija (valdes locekļa amata kandidāts ir uzskatāms par personu ar nevainojamu reputāciju, ja nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo un nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju);
  3. akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnā, maģistra grāds vadības zinātnē vai maģistra studiju programmās, kuras ietvaros tiek apgūtas vadībzinības, vai ārsta sertifikāts tiks uzskatīts par priekšrocību;
  4. ne mazāk kā divu gadu darba pieredze amatā, kas nodrošina iemaņu kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa pienākumus uzņēmumā, kas nodrošina ārstniecības pakalpojumus;
  5. izpratne par kapitālsabiedrības darbības principiem;
  6. pieredze finanšu līdzekļu plānošanā un izlietošanā;
  7. stratēģiskās plānošanas prasme, prasme formulēt viedokli, pamatot savu rīcību un lēmumus;
  8. analītiska un sistēmiska domāšana, pozitīva attieksme pret inovācijām, mērķtiecība, precizitāte, disciplinētība;
  9. spēja veidot pozitīvas attiecības, prasme konfliktu risināšanā, labas komunikācijas prasmes, psiholoģiska noturība stresa situācijās;
  10. valsts valodas un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas valdes locekļa uzdevumu profesionālai izpildei nepieciešamā apjomā (mutvārdos un rakstos);
  11. labas datorprasmes Microsoft Offce (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint u.c.);
  12. augsta atbildības izjūta, precizitāte.

Pretendentiem jāiesniedz:

  1. motivētu pieteikumu;
  2. dzīves gaitas aprakstu (CV);
  3. izglītību un papildus apmācību apliecinošu dokumentu kopijas;
  4. parakstītu apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta ceturtajā daļā izvirzītajām prasībām;
  5. citus dokumentus, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi;
  6. redzējumu par kapitālsabiedrības darbības organizēšanu un attīstības prioritātēm tuvākajos 2 (divos) gados, turpmāko attīstības virzību, problēmām un risinājumiem (ne vairāk kā divas A4 formāta lapaspuses).

Atalgojums: 3400 EUR (bruto).

Pieteikumus lūdzam sūtīt līdz 2021.gada 19.februārim, plkst.16:00 pa pastu, norādot adresātu – Ventspils pilsētas dome, Jūras iela 36, LV – 3601, vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē Ventspils pilsētas domē, 1.stāvā, darba laikā (uz aploksnes jābūt norādei “SIA “Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca” valdes locekļa amata kandidātu konkursam”, kā arī konkursa dalībnieka vārdam, uzvārdam, adresei un tālruņa numuram). Pieteikumu var iesūtīt arī elektroniski Ventspils pilsētas domei uz e-pastu Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. , tam jābūt parakstītam ar drošu elektronisko parakstu un jābūt atzīmētam ar norādi "SIA "Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca" valdes locekļa amata kandidātu konkursam". Uzziņas pa tālruņiem 636 01143, 636 01112 (Personāla nodaļa).

Ar konkursa nolikumu var iepazīties Ventspils pilsētas pašvaldības mājas lapas www.ventspils.lv sadaļā “Vakances”.

Nominācijas komisijas sastāvs:

 1.1.      Agnese Jansone – Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļas vadītāja;

1.2.      Rita Ozoliņa – Ventspils pilsētas domes izpilddirektora 1.vietniece -  Kapitāla pārvaldības nodaļas vadītāja;

1.3.      Ineta Vašuka – Ventspils pilsētas domes Juridiskās nodaļas vadītāja;

1.4.      Elīna Feldmane – Ventspils Augstskolas Personāldaļas vadītāja;

1.5.      Mārcis Šepte – PSIA “Ventspils poliklīnika” dermatovenerologs;

1.6.      Dace Rezeberga – profesore, Dzemdību nama galvenā ārste, RAKUS galvenā speciāliste dzemdniecībā un ginekoloģijā, RSU Medicīnas fakultātes dzemdniecības un ginekoloģijas katedras vadītāja;

1.7.      Nominācijas komisijas eksperts bez balsstiesībām Ņikita Nazarenko -  SIA “Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca” ārsts- kardiologs.

 Sūtot pieteikumu pa pastu vai elektronisko pastu, jānodrošina, lai pieteikums tiktu saņemts līdz 2021. gada 19.februārim ieskaitot.